خرید شارژ اینترنتی ایرانسل با کارت بانک ملت
نوشته شده توسط : محمد جوادی

بانک ملت بانک ملت بانک ملتخرید شارژ رایتل

بانک ملتطبق آخرين آمار موجود (سال 1379 ) شهر تهران در مقايسه با بانک ملت ديگر نقاط شهري کشور داراي بيشترين ميزان جرايم مي باشد و اين مشکل از يک طرف موجب نا امني ، دلهره ، هراس و آششفتگي زندگي شهروندان شده و از طرف ديگر سلامت شهر را به خطر انداخته و موجب مي شود سيستم قضايي و انتظامي کشور بودجه کلاني را صرف کشف جرم ، تعقيب و دستگيري و نگهداري مجرمين ، رسيدگي هاي قضايي و مجازات آنها نمايند ، مضافاً اين که تجربه گذشته کشور و بررسي هاي جهاني به خوبي اثبات نموده است که صرف تعقيب کيفري و مجازات مجرمين براي مبارزه با تبهکاري اجتماعي کافي نيست و به طور قطع تا عوامل جرم در جامعه موجود باشد مبارزه با مجرم به عنوان معلول فايده اي ندارد.
به نظر تربورن به طور كلي آن چه رخ داد از اين قرار بود كه طبقه كارگر در طي كشاكش‌هاي سياسي پيروزي مشخصي از آن خود به دست نياورد بلكه بورژوازي در هر مرحله پس از مقاومت در مقابل خواست هاي دموكراتيك آن طبقه مجبور به دادن امتيازاتي شد. البته جلب مشاركت طبقات كارگري در برخي موارد مثلاً در مبادرت به جنگ با كشورهاي ديگر و يا در بانک ملت تقويت و تحكيم وحدت ملي به سود بورژوازي تمام مي شد. به علاوه تسريع رشد و توسعه نيروهاي مولد از جانب بورژوازي تمام مي شد. به علاوه تسريع رشد و توسعه نيروهاي مولد از جانب بورژوازي مشاركت تمام عيار طبقه كارگر در زندگي اقتصادي و اجتماعي را طلب مي كرد. همچنين چون حكومت سرمايه، به معني سلطه و حكومت شخصي و مستقيم بورژوازي نيست، در نتيجه تعارضي با اشكال دموكراتيك حكومت پيدا نمي كند و، مثلاً، حتي با حكومت حزب طبقه كارگر هم ناسازگار نيست. با توجه به اين عوامل، از نظر تربورن مبارزه طبقات كارگر به خودي خود (فارغ از منطق سرمايه داري) براي دستيابي به دموكراسي سياسي كافي نبود.
نظريه بانک ملت ستيزه فرهنگي
1- مهاجرت هاي روستايي از حوزه هايي که در آنها فرصت هاي شغلي کمتري وجود دارد بانک ملت به طرف حوزه هايي که داراي امکانات بيشتري است صورت مي گيرد.
«اکولوژي اجتماعي شهر» مفاهيم و ارزش هاي اکولوژي شهري: (ص5) شايد اکولوژي شهري را ابتدا مکتب جامعه شناسي شيکاگو به جامعه علمي شناساند. اکولوژيست هاي جامعه شناسي در زمينه الگوهاي توسعه شهري و محل انتخابي گروه هاي انساني در شهرها ، به نظريه هاي تازه اي دست يافتند. اما براي جغرافي دانان بيش از همه ساخت داخلي شهرها و موقع جغرافيايي آنها مورد توجه است. بدينسان در اکولوژي شهري شرايط آب و هوايي ، توپوگرافي ، پوشش گياهي ، خصيصه هاي اقتصادي ، اجتماعي ، مذهبي ، قومي و نظام حکومتي در رابطه با ساخت داخلي شهرها ، محل انتخابي گروه هاي انساني و همة پديده هايي که در محيط جغرافيايي شهر ظاهر مي شوند مورد بانک ملت مطالعه قرار مي گيرد.
پس از استقرار اين نظام (در كشورهاي پيشرفته ي آن زمان در فاصله ي زمان قرن هفدهم و نوزدهم ميلادي) نيروي آزاد كننده ي عظيمي به وجود آمد بانک ملت كه نه تنها مشكل و نظم اقتصادي آن زمان را بر هم زد بلكه تمام اجتماع را دگرگون ساخت. به جاي جامعه‌اي مبتني بر عرف و عادت، منزل و تخصيص خودكامه ي كار و پاداش، جامعه اي بر اساس تحرك افراد، قرار داد و تخصيص غيرفردي كار و پاداش در بازار، بر مبناي انتخاب هاي انفرادي به وجود آمد. همه كس به بازار كشيده شد و همه روابطش با ديگران به طور روز افزون به روابط بازار مبدل گشت.
1. درجه بالاي انسجام ساختاري جناح هاي تشكيل دهنده نخبگان حاكمه معمولاً فرايند گذار را به سوي مسالمت مي كشاند؛ بر عكس درجه پايين انسجام و همبستگي ساختاري جناح هاي مورد نظر امكان خشونت آميز شدن فرايند گذار را افزايش مي دهد زيرا با كاهش احتمال گذار بانک ملت از طريق توافق احتمال گذار از طريق كودتا يا انقلاب (و البته ناكامي در گذار) افزايش مي يابد.
به طور كلي از نظر تربورن دموكراسي پديده اي اتفاقي نبوده است بلكه سرمايه داري حاوي برخي گرايش هاي ذاتي است كه به گسترش فرايندهاي دموكراتيك مي انجامند. روند اقتصادي و سياسي رشد نظام سرمايه داري خود متضمن مبارزه اي براي ايجاد جامه اي رقابتي در حدود همان نظام است. آزادي تجارت و صنعت شبكه اي از روابط رقابتي به همراه مي آورد كه طبقه حاكمه جديد را دچار رقابت و پراكندگي مي سازد. بازار در مقايسه با هرم سلسله مراتبي فئوداليته حاوي عنصر نيرومندي از رقابت و تفرق است. مرحله اوليه پيدايش دموكراسي از لحاظ تاريخي يا به شكل گسترش رقابت و مشاركت در درون خود طبقه بورژوازي و تأسيس پارلمان براساس علايق آن طبقه صورت پذيرفت و يا به واسطه سازش و ائتلافي ميان بخش هايي از طبقه اشرافيت بانک ملت زمين دار و بخش هايي از بورژوازي تحقق يافت. به هر حال دموكراسي اوليه دموكراسي بورژوايي، مالكانه، مردسالارانه و محدودي بود. كمال و نبوغ دموكراسي تنها در نتيجه مبارزات طولاني طبقات تحت سلطه و استثمار شده حاصل شده و به واسطه آن مبارزات بود كه حقوق مدني و سياسي از حد طبقه بورژوا فراتر رفت و شامل حال طبقات ديگر نيز شد. موج و مرحله اول دموكراسي در هر يك از دو شكل خود حق رقابت و مشاركت براي عموم مردم را به همراه نياورد. توانمندي هاي بالقوه سرمايه داري به خودي خود به دموكراسي به مفهوم عمومي آن نمي انجامد بلكه نقش مبارزات طبقاتي در بالفعل كردن آن توانمندي ها تعيين كننده است. به نظر تربورن، به بيان دقيق تر دموكراسي، نه محصول سرمايه داري بلكه نتيجه تعارضات و تضادهاي دروني آن است. گسترش تضاد ميان سرمايه و كار، دموكراس را از حدود بورژوايي آن فراتر مي برد و به تجربه اي عمومي تبديل مي كند.
تحقيقات مرکز ووکروسون فرانسه 22.4% موارد بزهکاري را ناشي از کثرت جمعيت بانک ملت داخلي منزل اعلام کرده است.
4- تفاوتهاي بين اين درصدها بازتابي از اختلافات پايگاه اجتماعي است : درصدهاي خيلي بالا متعلق به نواحي بانک ملت است که از نظ رمادي خيلي فرو افتاده اند و سير قهقرائي عددي جمعيت در آن نواحي چشمگير است ؛
کرم هایی وجود دارند که با اهداف مفید ساخته می شوند. برای مثال خانواده ای از کرم ها با نام Nichi وجود دارند که وقتی وارد کامپیوتر می شوند سعی می کنند آپدیت های مفید ویندوز را از سایت مایکروسافت بگیرند و در کامپیوتر نصب بانک ملت کنند. با این کار بدون اینکه کاربر هیچ زحمتی به خود داده باشد، امنیت آن کامپیوتر افزایش می یابد.
بنابراين پس از تبيين قانونمنديهاي حاكم بر رشد و شكوفايي بانک ملت قوا و استعدادهاي نوجواني و جواني و برنامه ريزي براساس اهداف و مقاصد تعليم و تربيتي اين دوره،‌نوبت به تعيين نقش و جايگاه هر يك از دستگاهها و نهادهاي دولتي و غير دولتي در عرصه هاي آموزشي، تربيتي، تبليغي، ورزشي، هنري، اجتماعي، فرهنگي، سياسي و اقتصادي خواهد رسيد،‌تا هر يك به عنوان جزئي از يك مجموعة منظوم در برنامه ساماندهي امور جوانان كشور نقش آفريني كنند كه مي‌توان (مهندسي دورة جواني) هم ناميد. ما در اينجا مي توانيم تبيين «هندسه» جواني و دنياي جوانان و نيز «مهندسي» دورة جواني را از پيش نيازهاي اصلي برنامة ساماندهي امور جوانان كشور مي‌دانيم و براي تحقق اين پيش نيازها دست نياز به سوي تمامي‌مراكز و مجامع علمي، پژوهشي و تحقيقاتي دانشگاهي و حوزوي دراز كرده و معتقديم اين مهم جز با فعاليت هاي عالمانه،‌محققاني و مشفقانه علما و دانشمندان اين مرز و بوم كه دل در گروه اسلام،‌انقلاب و سربلندي مردم ايران دارند، به سر منزل مقصود نخواهد رسيد.
رشد ناكافي من برتر: برخي از روانكاوان معتقدند كه عده‌اي همواره در جامعه پيدا مي‌شوند كه در روابط اجتماعي خود، زود تحت تأثير رفتارهاي انحرافي قرار گرفته، به انحرافات اجتماعي دست مي‌زنند، پاره‌اي از آنها نسبت به رفتار، پسنديده خود آگاهي دارند. اما به سبب ضعف اخلاقي قادر به مهار خود نيستند. اغلب در بخش حوادث روزنامه‌ها مي‌خوانيم كه فرد درستكار و وظيفه‌شناسي، ظاهرا بدون دليل و تحت تأثير كشش آني و غير قابل مهار، دست به دزدي چيز كم‌ارزش و يا پرارزش مي‌زند. چنين فردي در دوران كودكي و نوجواني، من برتر يا وجدان اخلاقي‌اش رشد كافي بانک ملت نكرده است.
مجموعه نظريات بانک ملت بالا ، اساس اکولوژي فضاي زندگي را تشکيل مي دهد.
هم در اروپا و هم در امريكاي لاتين، جامعه بزرگسالان، جوانان را به جايگاهي وابسته و نسبتاً حاشيه اي بانک ملت سوق مي‌دهد كه اين امر تأثير زيانباري بر فرصت هاي شغلي به ويژه براي دختران و پسران جوان تر داشتهاست.
چگون بانک ملت مي توان دسترسي ديگران به كامپيوتر خود را محدود كرد؟
جنبه‌هاي مثبت: تئوري تيپ جنايي لوبروزو داراي اهميت تاريخي است و نمي‌توان آن را دست كم گرفت. در واقع لوبروزو براي نخستين بار با شيوه نظام‌مند، مفهوم مجرد جنايتكار مكتب كلاسيك را بي‌اعتبار ساخت و در بررسي جنايتكار، روش تحقيق تجربي را به كار بست. اين كار به علت پژوهشهاي طولاني و بردباري فوق‌العاده اوست. لوبروزو در طي زندگي خود جمجمه‌هاي 383 جنايتكار و 5907 بزهكار زنده را مورد معاينه و آزمايش قرار داده است. پژوهشهاي خود را با تحقيقات بر روي سرابزان و كودكان دبستان تكميل نموده است. مي‌توان گفت كه اين لوبروزو است كه جرم‌شناسي علمي بنيان نهاده است. از سويي ديگر، تئوري لوبروزو از آن جهت كه پديده جنايي را بر محور شخصيت بزهكار با توصيفي منسجم مطرح بانک ملت كرده از شايستگي عظيمي برخوردار است.
منطقه مسکوني و نوع مسکن- در فرانسه ، ثابت شده است که خانواده هاي بسياري از تبهکاران در شهر و در محله هاي نامساعد آن زندگي کرده اند اما تا کنون ثابت نشده است که خانواده هائي که در بانک ملت اينگونه محلات زندگي مي کنند بيش از ميانگين خانواده هاي فرانسوي بزهکار تحويل جامعه داده باشند. ارقامي که آمار عمومي در اختيار گذاشته است تعداد تبهکاران را در انواع محله هاي شهري تقسيم نمي کند بلکه نموداري از توزيع آنها بر حسب تراکم جمعيت شهرهاست. آمار رسمي مراجع جنائي فرانسه مسکن بزهکار را در موقع ارتکاب جرم نشان مي دهد و گوياي مسکن اصلي تبهکار قسمت اعظم از زندگي خود را در آن گذرانده است نمي باشد. در مورد بزهکاران خردسال ، اطلاعات آماري خيلي محدود است. دوتحقيق يکي از مرکز آموزش و تحقيق تربيت تحت مراقبت (مرکز ووکرسون) و ديگري از مرکز ملي مطالعات و تحقيقات مربوط به اداره زندان ها از استراسبورگ معلومات متممي درباره منطقه و نوع مسکن به دست مي دهد که به نظر مي رسد مؤيد ملاحظات امريکائي باشد.
بدين سان چهار شكل عمده گذار به دموكراسي به دست مي آيد: يكي از طريق سازش چند جانبه ميان اجزاي نخبگان حاكم؛ دوم از طريق اعمال زور از جانب يكي از آن اجزا در مقابل كل نخبگان حاكم در رژيم غيردموكراتيك مستقر؛ سوم از طريق بسيج توده ها از پايين و تحميل سازش ميان نخبگان بدون اعمال خشونت؛ و چهارم از طريق سرنگوني رژيم اقتدارگرا در طي انقلابي از پايين. برخي از نمونه بانک ملت هاي تاريخي كه به نظر نويسندگان در چهار قطب فضاي گذار قرار مي گيرند همراه با مواردي كه در ميانه آن واقع مي شوند، در شكل بالا آورده شده اند. در موارد اخير تركيبي از كودتا و فشارهاي اجتماعي از پايين در فرايند گذار مؤثر بوده اند.
چرا جرائم رایانه ای؟به کمک فنون رایانه ای راهی اصولی و مشخص برای جمع آوری اطلاعات در سیستم های کامپیوتری و شبکه ای فراهم می کند که این روش بانک ملت ها می تواند بسیار مرموز و مخفی باشد و تشخیص آنها بسیار مشکل باشد. و افراد عادی هم به سختی می توانند از این روش ها استفاده کنند.معمولا کامپیوتری که از آن برای شرارت های رایانه ای استفاده می شود از تکنیک هایی استفاده می کند که به کمک آن می تواند اطلاعات را مخفی کند یا رمزگذاری کنند.در سیستم های رایانه ای و شبکه ها شرارت های رایانه ای به این صورت ها انجام می گیرد.
به طور كلي مور بر نقش خشونت و منازعه در از ميان برداشتن نيروها و طبقات اجتماعي مخالف دموكراسي تأكيد مي كند. در انگلستان زمين دارانت تاجر پيشه طبقه دهقان را به عنوان زمينه اجتماعي ضديت با دموكراسي از ميان برداشتند. در فرانسه، انقلاب قدرت طبقه زمين دار آن كشور بانک ملت كه داراي گايش هاي ماقبل سرمايه دارانه بود، در هم شكست. در آمريكا نيز قدرت طبقه زميندار و برده دار به عنوان مانع اصلي گسترش دموكراسي و آزادي در طي جنگ بردگي در هم شكسته شد. روي هم رفته گذار صلح آميز به دموكراسي از نظر مور كمتر رخ داده است. منازعات و تحولات خشونت آميز در همه جا جزئي از فرايند دراز مدت گذار به دموكراسي بودند. در طي اين فرايند نيروها و طبقات موافق با دموكراسي پيروز شدند و طبقات و نيروهاي مخالف با دموكراسي از هم گسيختند و يا از ميان رفتند. با اين حال چنين فرايندي با توجه به ساختارهاي اجتماعي، پرهيز ناپذير نيست و در راه هاي ديگر گذار به جهان نو نيروهاي هوادار دموكراسي از طبقات و نيروهاي مخالف دموكراسي شكست خوردند.
در اينجا تفکيک بين مهاجر اصلي و افرادي که همراه وي از محل اقامت خود به محل جديد عزيمت مي کنند ، ضروري است و چه بسا در مواردي بين خواست و انتخاب اين دو گروه همساني و همسويي کامل وجود نداشته باشد . افرادي که خود تصميم گير اصلي مهاجرت نباشند و به دنبال مهاجر اصلي يا براثر مهاجرت وي بانک ملت اقدام به مهاجرت کنند ( مهاجران تبعي ) مسائل و مشکلات مهاجرت نيز بيشتر از آنان نشأت گرفته و ب ر آنان نيز تحميل مي شود . ( زنجاني ص 5)
بيش از نيازهاي بانک ملت خانوادگي 3 1.35 14 6.76
۳- ضمیمه هایی که به ایمیل ها الصاق می شوند هیچ گاه ایمیلی که فرستنده آن را نمی شناسید باز نکنید. بلکه با خیال راحت آن را حذف کنید. اگر از جی‌میل استفاده می کنید آن ایمیل را تیک زده و روی دکمه Report Spam کلیک کنید، تا دیگر ایمیلی از این شخص برای تان نیاید.نکته: نام فرستنده این ایمیل ها معمولا نام یک بانک معتبر است و در Subject ایمیل نوشته که شما پول بانک ملت فراوانی برنده شده اید و یا از یک نام زیبای زنانه استفاده شده.
اگر بخواهيم خلاصه‌اي از نظريه مرتن درباره جرم بسازيم مي‌توانيم بگوييم: اگر از لحاظ فرهنگي، اهداف تجويز شده براي فرد غيرقابل حصول گردد، همچنان كه براي بيشتر افراد جوان و طبقه پايين جامعه پيش مي‌آيد، بين آنچه براي ايده‌آل بودن پايدار بانک ملت مي‌ماند و آنچه قابل حصول است، اختلاف حاصل مي‌شود و نتيجه آن نيز به سرخوردگي و سردرگمي بعدي منجر مي‌شود.
بخش سرشماري در گزارش مربوط به زندانهاي ايالتي به سال 1933 جدولي تطبيقي دربارة بانک ملت ولادت جنايت کاران زنداني در 26 ايالت تنظيم کرده است که در اين زمينه اطلاعات دقيق و مفيدي براي مقايسه به دست آورده است. هفده ايالت ، مهاجران در نسل دوم ، داراي نرخي پائين تر از زندانيان سفيد پوست امريکائي بوده اند ( والدين اين سفيد پوستان نيز امريکائي بوده اند) و حال آنکه در 9 ايالت ديگر اين نرخ بر عکس بالاتر بوده است.
ولي تقاضايي كه چنين عرضه اي داشت و آن را پيش كشيد، چگونه بود؟ چگونه مي‌توان دولت را پاسخگوي خواست هاي آن دسته اي كرد كه متوقع خدمات دولتي هستند؟ راه اين بود كه قدرت دولتي را به دست مرداني بسپارند كه در انتخابات ادواري كه در آن تعيين كانديدا و حزب سياسي آزاد بود، شركت مي كردند. نيازي به دموكراتيك بودن هيئت انتخاب كنندگان يا حوزه ي انتخابيه نبود بلكه كافي بود انتخاب كنندگان تركيبي از مردان معتبر باشند تا دولت منتخب بتواند جوابگوي خواسته هايشان باشد. براي استحكام بخشيدن به اين نظام انتخاباتي اعطاي يك رشته آزادي هاي ديگر ضرورت داشت. آزادي اجتماعات لازم بود، يعني براي تشكيل احزاب سياسي و آزادي براي تشكيل آن گونه جمعيت هاي غيرسياسي كه امروزه به نام گروه هاي فشار شناخته مي شوند و هدف آنها وادار نمودن احزاب سياسي و دولت ها به تسليم شدن در برابر فشاري است كه در جهت تأمين بانک ملت منافع به هم پيوسته ي گروه هاي حمايت كننده ي آنان به وجود آمده است. و همچنين آزادي بيان و انتشارات زيرا بدون آن، آزادي اجتماعات و تشكيلات بي فايده است. اين آزادي ها نمي توانست محدود به عده اي از رهبران و پيشروان طبقات حاكم باشد، بلكه براي همه ي مردم در نظر گرفته مي شد. اين احتمال كه ممكن است ديگران هم از آزادي براي به دست آوردن حقوق سياسي استفاده كنند خري بود كه بايد پذيرفته مي شد. بدين ترتيب بود كه دولت آزاد پديد امد. اساس آن نظام دو حزبي يا چند حزبي بود كه دولت به وسيله ي آن در برابر بخش هاي مختلف يك طبقه يا طبقات مختلف داراي حقوق سياسي مسؤل قرار مي گرفت. اين نظام حزبي مسؤل لزوماً دموكراتيك نبود. در كشوري كه مهد آن شمرده مي ود يعني انگلستان، اين نظام كاملاً مستقر شد و براي حدود نيم يا يك قرن بيش از آنكه به مردم حق رأي عمومي دموكراتيك اعطا گردد عملكرد شايسته اي داشت. در آن زمان وظيفه ي دولت حفظ و حمايت از جامعه ليبرال بود كه در اصل جامعه اي دموكراتيك و برابر نبود. وظيفه ي نظام رقابتي حزبي هم تأييد و تقويت جامعه ي مبتني بر بازار رقابتي بود، از طريق مسؤل و جوابگو قرار دادن دولت در مقابل منافع و خواست هاي متغير اكثريت آن عده اي كه در اين جامعه ي ؟؟ بر بازار را مي گرداندند.
نظريه لاري ساستاد: (کتاب مهاجرت ص 132 تا 137) بانک ملت
5- شهروندان عادي را هيچ امتياز خاصي از صاحب منصبان دولتي متمايز نمي سازد. براين بانک ملت اساس همه به تناسب فرمانبرداري يا فرمانروايي مي كنند و وحدت و يگانگي، مشاركت و محدود بودن نظام شهروندي وجه تمايز دموكراسي كلاسيك آتن است.
112 نفر از ميان آنها ( يعني 22.4%) هر چهار نفر در دو اطاق ، 6 بانک ملت نفرتدر سه اطاق ... زندگي مي کردند.
5- برتري انگيزه بانک ملت اقتصادي در مهاجرت باعث شد تا روانشتاين بي آنکه از ساير عوامل مؤثر بر مهاجرت غفلت کند ، بر نقش عوامل اقتصادي در شکل گيري ، رشد و استمرار مهاجرت ها تاکيد دارد و آن را مهمترين عامل برانگيزنده مهاجرت مي داند.
در برنامه دوم بانک ملت توسعه جمهوري اسلامي ايران (77-1373) سياستها و خط‌مشي‌هاي منطقه‌اي آمايش سرزمين به شرح زير تعيين شده است:
عدم کفايت بانک ملت مسکن و نامنظم بودن آن 60 27.02 24 11.59
تكثرگرايي سرمايه داري صنفي و دولت در اين الگو، دولت با حفظ قدرت از طريق اقليت ها، آزادي سياسي را تأمين مي كند. تكثرگرايي به دو نوع كلاسيك و نو تقسيم مي شود. ويژگي هاي نوع كلاسيك عبارتند از: حقوق شهروندي، آزادي بيان، تشكيلات، نظام موازنه و… ويژگي هاي نوع نو بانک ملت عبارتند از: وجود گروه هاي فشار متعدد، مقررات قانوني در بافتي از فرهنگ.
يك سري عادت هاي خوب در زمينه امنيت اطلاعات كامپيوتري وجود دارند كه اگر رعايت شوند به ميزان قابل توجهي احتمال بانک ملت از بين رفتن يا دسترسي ديگران به اطلاعات موجود در كامپيوتر را كاهش مي دهند.
2- روستائيان با مهاجرت نيزوي کار آمد خود را از دست مي دهند و در صودرت مهارت داشتن مهاجران اين روند بنفع شهر و در غير اين صورت شهر به دليل سطخح نازل مهارت ها و تحصيلات مهاجران بانک ملت ، به شکل هاي مختلف تحت فشار قرار مي گيرد .
داستان کرم ILOVEYOU بانک ملت
3- انواع دزدي ها و بانک ملت ترس و نگراني از بيکاران محله و جوانان همسايه.
• اگر كوكي ها پاك شوند. اگر شما با مرورگر خود ( مانند اينترنت اكسپلورر ) مشكل داريد. و از شركت پشتيباني كنندة اين مرورگر كمك بخواهيد ممكن است اولين چيزي كه به شما بگويند تا انجام دهيد پاك كردن temporary Internet files يا همان فايلهاي موقت اينترنتي در شاخه ويندوز باشد. زمانيكه اين كار را مي كنيد تمام كوكي ها را از دست مي دهيد و اگر سايتي را كه قبلاً بازديد كرده ايد بعد از اين عمل دوباره بازديد كنيد آن سايت شما را به عنوان يك كاربر جديد فرض خواهد كرد و براي شما يك كوكي جديد مي فرستد. و به همين علت است كه بعضي از سايتها از شما مي خواهند كه در آنها ثبت نام كنيد ( يا اصطلاحاً رجيستر شويد. ) جون بانک ملت اگر با يك كلمه كاربري ( User Name ) و يك كلمه عبور ( Password ) شما مي توانيد وارد حوزه شخصي خود در آن سايت شويد حتي اگر فايل كوكي را از دست داده باشيد.
8- هنگاميکه يک گروه از مهاجران در يک جمعيت مستقر مي شوند ، نرخهاي بزهکاري نسل دوم آنان در مقايسه با بوميان ضيف است و به تدريج که با فرهنگ اطرافيان خود تماس حاصل مي کنند نرخهاي مزبور فزوني مي يابد. اگر اين مهاجران به صورت يک گروه با هم زندگي کنند و خود را از نفوذ فرهنگ بوميان برکنار دارند نرخ جنائي آنان خيلي ضعيف باقي مي ماند. در اين موقعيت ، نرخ جنائي در مرکز گروه در پائين ترين حد خود باقي مي ماند و به تدريج که از مرکز دور و به محيط نزديک مي شويم در اثر سهولت تماس با فرهنگ اطرافيان نرخ جنائي بالا مي رود. همچنين نرخهاي جنائي مهاجران در مقايسه به هنگام ترک مراکز آلوده به تبهکاري به منظور سکونت بانک ملت در مناطق مسکوني خيلي پائين مي آيد. اين ملاحظات ثابت مي کند که بالا بودن سطح جنائي در ميان پسران مهاجران ناشي از همانند سازي آنان با الگوهاي رفتار جنائي امريکائيان است. در خود گروه مهاجر نيز گرايش به سوي تبهکاري کشور مورد انتخاب وجود دارد.
5- نرخ تبهکاري بانک ملت اشخاصي که اندکي پس از تولد و يا در اوان کودکي به ايالات متحده کوچيده اند بالاتر از نرخ تبهکاري اشخاصي است که در جواني و يا در دوران پختگي به اين کشور مهاجرت کرده اند. جرائم جوانان مهاجر ، رنگ آن دسته از جرائم بوميان را به خود مي گيرد که داراي نرخي بالاست و حال آنکه جرائم گروه مهاجران مسن تر در مجموع چندان شباهتي با جرائم بوميان ندارد.
اهداف تحقيق بانک ملت
نظريه معاشرت‌هاي ترجيحي بانک ملت ساترلند
ح) گرايش بخشي از هيئت حاكمه به مدارا و تساهل سياسي و يا گسترش روحيه تجمل پرستي و تن بانک ملت آسايي در آن.
موضوعي كه در تمامي‌مناطق به طور مشابه قابل رؤيت مي‌باشد اين است كه مطالعات و تحقيقات انجام شده در خصوص جوانان به طور كلي و نيز در مورد بيكاري جوانان به طور ويژه، اكثراً در پاسخ به نيازها و همچنين به درخواست دولت ها و نهادهاي دولتي مانند وزارت آموزش و پرورش يا سازمانهاي بين المللي كه خواهان رايزني و مشورت علمي‌و فني هستند، صورت گرفته است. اين امر طبيعتاً بر نوع، عنوان و موضوع بانک ملت تحقيقات انجام شده، كه بيشتر كاربردي هستند تا نظري، تأثير مي‌گذارد.

ما در اين نوشتار برآن بوديم بانک ملت پس از ابهام زدايي از واژه ي دموكراسي و بيان معاني و ابعاد مختلف آن جايگاه آن را در ايران ارزيابي مي كنيم. به اين منظور ابتدا شيوه هاي گذار به دموكراسي و نظريه هاي مرتبط با آن را بررسي كرده و سپس مقايسه اي داشتيم بين دموكراسي در جهان غرب و دموكراسي در ايران.
افسانه دوم: زمانيكه با اينترنت كار نمي كنم ارتباط خود را با كامپيوتر قطع بانک ملت مي كنم يا كامپيوتر را خاموش مي كنم. بنابراين از كامپيوتر خود حفاظت كرده ام.اشتباه است، حتي اگر كامپيوتر شما هيچگاه به اينترنت متصل نشود باز هم يك هدف مناسب براي حملات است. زمانيكه ناخواسته ويروسي به كامپيوتر شما راه مي يابد لزوماً همان لحظه فعال نمي شود به خصوص اگر از برنامه هاي چك ايميل استفاده مي كنيد. امروزه ويروس ها و ساير تهديدات يارانه اي به طور بي رحمانه اي از طريق حافظه USB ، CD/DVD و شبكه هاي كامپيوتري منتشر مي شوند.
6- زندگي در محيط خانوادگي و بانک ملت سپس متوالياً در محيط هاي مختلف 4 24 17.15
آدرس سايتهايي كه نياز به SSL دارند بايد به صورت https به جاي http باشد. يك پرتكل ديگر براي انتقال مطمئن اطلاعات روي شبكه جهاني وب secure http يا s-http است. به طوريكه SSL يك ارتباط مطمئن بين يك كاربر و سرور ايجاد مي كند. و هر اطلاعاتي را مي توان با آن منتقل كرد. ولي s-http طراحي شده است بانک ملت تا پيام هاي شخصي را به طور ايمن انتقال دهد. بنابراين SSL و s-http را مي توان به عنوان مكمل يكديگر در نظر گرفت، تا رقيب يكديگر. هر دو پرتكل بوسيله IETF (كه مخفف Internet Engineering Task Force است) به عنوان استاندارد تصويب شده است.
- و نهايتا قويترين و مؤثرترين انتقاد وارده بر لوبروزو، ناديده گرفتن تأثير عوامل بانک ملت اجتماعي است كه جلوتر بدانها اشاره خواهد شد.
در بررسي هاي نخستين همايش ملي آسيب هاي اجتماعي ايران بحث گروههايي به ميان آمد که نياز به فعاليت اين قشر دارند. عرضه و تقاضا که سودآوري بهمراه داشته باشد. در اين بررسي 4 بانک ملت گروه بعنوان گروه هاي سود جو ، فرصت طلب و سوء استفاده کننده از کودکان خياباني شناخته شده اند شامل:
تركيب تحليل طبقاتي و تحليل مبتني بر نقش نخبگان سياسي دسته سومي از نظريه ها هم مطرح شده اند كه به جاي تأكيد بر طبقات و نيروهاي اجتماعي به تنهايي يا ساختار و كردار طبقه حاكمه يا نخبگان سياسي توضيح كامل تر فرايند گذار به دموكراسي را در تركيب اين دو نگرش جست وجو مي كنند و پيدايش دموكراسي را فرآورده مجموعه پيچيده اي از علل و زمينه هاي «اجتماعي» و «سياسي» مي دانند. از اين ديدگاه دموكراسي فرآورده مبارزات درازمدت طبقات اجتماعي بوده است هر چند نخبگان حاكم نيز تحت همان فاشرهاي درازمدت گاه با دادن امتيازات كوچكي در فرايند گذار به دموكراسي نقش تعيين كننده اي داشته اند. هر جا انقلاب، شورش اجتماعي بانک ملت و بسيج توده اي به عنوان زمينه اجتماعي رخ نموده، عمق و گسترده دموكراسي هم بيشتر شده است. از اين ديدگاه نظريه هايي كه صرفاً بر نقش نخبگان تذكيد مي گذارند، تحولات درازمدت و پشت صحنه را نمي بينند و از نظر تاريخي كوته بين اند. نمونه آشكاري از اين گونه تحليل را مي توان در نگرش ساموئل هانتينگتون يافت.
نمودار شماره 1-1 : نسبت مجرمين زنداني کشور به ازاي هر صد هزار نفر جمعيت (1379 بانک ملت -1385)
اين چنين طرز بانک ملت تلقي جامعه شناسان موجب شد که پندار مجرميت تنها به مسائلي که حقوق جزا شامل آن است محدود نشود بلکه وسعت و دامنه بيشتر پيدا کند.
وسايل نهادي شده اهداف فرهنگي حالتهاي تطابق بانک ملت و انتخاب Mode of Adptation
جبهه بانک ملت ملي ايران متعاقب جنگ جهاني دوم، ايدئولوژي ملي گرا- ليبرال با نام جبهه ي ملي و به رهبري حقوقدان تحصيل كرده سوئيس محمد مصدق سازماندهي شد، اهداف اصلي گروه هاي ملي گرا و دموكراسي و استقلال ايران را در چارچوب حكومت پادشاهي نيمه مشروطه بود. اهداف دموكراتيك جبهه ي ملي، بازنگري اختيارات مطلق شاه با جمله معروف «شاه بايد سلطنت كند نه حكومت» بود. هدف ملي گرايانه آن جبهه حذف سلطه بريتانيا بر صنعت نفت ايران بود.
د) عوامل شخصي برآيند بردارهاي دافعه و جاذبه در اين تئوري همان برآيند عوامل برانگيزنده و بازدارنده است که مي تواند ميل به مهاجرت را تقويت يا کاهش دهد. چنانچه عوامل شخصي نتواند اين تمايل را از بين ببرد و موانع موجود در جريان مهاجرت نيز تأثير بازدارنده اي اعمال نکند. مهاجرت عينيت پيدا مي کند و فرد حرکت خود را از مبدأ به مقصد آغاز مي بانک ملت نمايد. نکته قوت نظريه لي تاکيد درست و بجاي او درباره عوامل شخصي است تحت تأثير اين عوامل است که برخي از افراد مهاجرت را ترجيح مي دهند و به آن مبادرت مي ورزند و برخي ديگر در محل سکونت خود باقي مي مانند.
79/2- 216356 44356- 172 1678 1506 همدان بانک ملت
1- انجام تحقيق دانشگاهي ، ضمن اينکه يکي از بانک ملت مهمترين و حاد ترين مشکلات کلانشهرها را در جهت کاهش آن بررسي مي کند.
هر چه فرهنگ پيچيده‌تر شود اين احتمال بيشتر مي‌شود كه هنجارهاي اين گروه بانک ملت نتواند با هم سازگار باشند. بنابراين از نظر سلين سخن گفتن از رفتار ضداجتماعي معناي چنداني ندارد چرا كه اين گروه و هنجارها است كه تصميم بر به هنجار بودن يا نابهنجار بودن رفتار مي‌گيرد (نبوي، 1374).
بخش دیگری از هزینه ها به دلیل خود برنامه کرم بود. این بدافزار با جایگزین کردن خودش به جای فایل های مهم – مثل فایل های موزیک، مولتی مدیا و ... – آنها را بانک ملت از بین می برد.
( منبع : جغرافياي اجتماعي شهره ، بانک ملت دکتر حسين شکوئي.1365 )
4- اثرات يخ بندان ، سرماهاي بانک ملت شديد و بارندگي ها.
کليفورد شاو استاد دانشگاه شيکاگو وعده اي ديگر از محققان درباره ارزش عامل مسکن و موقع آن مطالعات عميقي کرده اند بانک ملت که از آن چنين بر مي آيد :
بانک ملت
- داشتن بانک ملت ديد بسيار قوي و علاقمندي شديد به دريدن و خونريزي
يک سده پس از آن نيز ، بنا به گفته پرفسور لئوته ، وضع بدان منوال است که بود. بعضي از مهاجرتهاي اهالي يک کشور در داخل همان کشور و جلاي وطن به خارج از کشور نسبت محکوميت را بالا مي برد.الف- جا به جا شدن اهالي يک کشور در داخل همان کشور (درون کوچي) مشکلات سازگاري تازه واردان در محل جديد موجب افزايش تبهکاري آنها مي شود. تزلزل و آسيب پذيري به کساني که از زادگاه خود عزيمت مي کنند محدود نمي شود. تبهکاري کساني که در محل باقي مانده اند با عزيمت عده اي جوان و فعال افزايش مي يابد.اولا- تبهکاري در محل ورود- اشخاصي که به محل جديد وارد مي شوند نمي توانند خود را بانک ملت با محيط جديد وفق دهند ناگزير متحمل ناملايمات و تاثير جرمزائي جلاي از وطن مي گردند.

آراستگي جمعيت کثير جمعيت بانک ملت متوسط
«طبقه مستقل و نيرومند شهرنشينان عنصر اجتناب ناپذيري در رشد دموكراسي پارلماني بوده است؛ بدون بورژوازي، دموكراسي پيدا نمي شد». با اين همه چنان كه گفته شد، نيروهاي دموكراتيك شهري، دستياراني در مناطق روستايي بانک ملت داشتند، هر چند مناطق روستايي بيشتر مسكن دشمنان دموكراسي (شامل اشراف زمين دار و طبقه دهقان) بوده است.
6- نا اميدي و محروميت نسبي: اين نظريه ساليان درازي است که اساس ارتکاب به انواع جرايم را تشکيل مي دهد. از طرفي محدوديت نسبي به ويژه در مقام مقايسه ، افراد را با انواع نيازها و کمبودها بيشتر آشنامي سازد و شکاف ميان بانک ملت خود و ساير افراد را عميق تر جلوه مي دهد.
در اكثر كشورهاي در حال توسعه، در بسياري موارد حداقل نيمي از رشد جمعيت شهرها به دليل بانک ملت مهاجرت مي‌باشد. اين روند عمدتاً ريشه در افزايش سهم شهرها در توليد ناخالص ملي و وجود امكانات رفاهي بيشتر در آنها دارد. در روند صنعتي شدن و توسعه اقتصادي، رشد شهرها اهميت زيادي دارد، بنابراين مهاجرت به شهرها در مجموع پديده مذمومي نيست، مشكلات زماني آغاز مي‌شود كه فرصت‌هاي شغلي و كسب درآمد در شهرها متناسب با جمعيت به سن فعاليت رسيده و مهاجران جوياي كار رشد نكند. در اين صورت زمينه بروز بحرانهاي اقتصادي – اجتماعي در شهرها فراهم مي‌شود. ضمن آنكه تمركز جمعيت و فعاليتهاي اقتصادي در چند شهر منجر به فازايش هزينه‌ها و اختلال در ارائه خدمات شهري مي‌شود.
در برنامه سوم توسعه اقتصادي – اجتماعي جمهوري اسلامي ايران حجم جمعيت ايران براي سال 1385 بانک ملت حدود 3/70 ميليون نفر پيش‌بيني شده است. بنابراين، بر اساس برنامه كذك.ر در مقايسه با سال 1375 طي يك دهه 10 ميليون نفر در شهرها ساكن نخواهد بود كه نسبت شهرنشيني برابر 2/67 درصد از آن حاصل مي‌شود. موانع طبيعي از جمله كمبود آب، فقدان خاك، محدوديت امكانات شغي در فعاليتهاي جنبي و غير كشاورزي، تورم نيروي كار در بخش زراعي، جذب و ادغام روستاها در شهرها و تبديل به شهر شدن بعضي از روستاها عوامي هستند كه در كاهش رشد جمعيت مناطق روستايي مؤثرند. بنابراين مهاجرت روستائيان به شهرها همچنان ادامه خواهد داشت. با توجه به افت رشد جمعيت پيش‌بيني مي‌شود تعداد مهاجران سالانه به حدود 4000 نفر برسد.
و در آخر شیوع تروجان هابا توجه به علاقه روز افزون هکرها به مبحث کنترل کامپیوتر از راه دور، شیوع تروجان در میان بدافزارها در حال افزایش است. طبق آمار مختلف در سه ماهه آخر سال 2009 بین 70 تا 80 بانک ملت درصد از بدافزارهای کشف شده در سراسر دنیا تروجان بودند و این میزان در حال افزایش است. پس بهتر است آنها را جدی بگیرید.
• وقتي از كامپيوتر خود استفاده نمي كنيد، اتصال خود با كامپيوتر را قطع كنيد. كسانيكه از تكنولوژي DSL يا ADSL بانک ملت يا اينترنت سرعت بالا استفاده مي كنند، معمولاً مدت زيادي كامپيوتر خود را در اين وضعيت قرار مي دهند، كه ريسك بالايي دارد. چون خرابكاران و ويروس ها دائماً شبكه ها و اينترنت را براي شناسايي كامپيوتر قرباني اسكن مي كنند و حال اگر كامپيوتر شما مدام به اينترنت متصل باشد احتمال نفوذ به آن بسيار بيشتر است. زمانيكه به اينترنت متصل هستيد از فعال بودن فايروال خود اطمينان حاصل نماييد. براي كسب اطلاعات بيشتر مقاله آشنايي با فايروال در يادبگير دات كام را مطالعه كنيد.
۱-دانلود نرم افزارها (تروجان قسمتی از نرم افزاری است که کاربر آن را از اینترنت دانلود و نصب می کند.) 2-سایت های دارای کدهای مخرب (مثلا زمانی که وارد یک سایت می شوید، سایت یک برنامه روی کامپیوتر اجرا می کند و تروجان را روی کامپیوتر کپی می کند.) 3فایل‌های ضمیمه ایمیل (Email attachments ممکن است همراه یک ایمیل فایلی باشد که اگر آن را باز کنید، تروجان منتقل شود.)4 استفاده از نقص های نرم افزارها ( تروجان از طریق ایرادهایی که در نرم افزارهایی مثل مرورگرهای اینترنتی، مدیا پلیرها و مسنجرها وجود دارد، بانک ملت به کامپیوتر کاربر نفوذ می کند.)
د) بانک ملت تشكيل نيروهاي نظامي رقيب در درون كشور يا در كشورهاي همسايه؛
جمعيت شهري كشور، طي چهل سال گذشته اولين سرشماري تا آخرين سرشماري در سال 1375 بيش از 6 برابر افزايش يافته، حدود 7/4 درصد رشد داشته است. بر اساس محاسبات انجام شده توسط سازمان ملل پيش‌بيني مي‌شود كه نسبت شهرنشيني كشور در سالهاي 1399 و 1409 به ترتيب به 71 و 75 درصد افزايش يابد. بر اين اساس طي گذشت 34 سال نسبت به سال 1375 جمعيت شهري كشور حدودا دو برابر خواهد شد و فقط يك چهارم از جمعيت كشور در مناطق روستايي زندگي خواهند كرد. بررسي وضعيت جمعيت روستايي نشان مي‌دهد كه رشد سالانه در مناطق روستايي به مرور كاهش يافته و پس از سالهاي 1400 شاهد رشد منفي هستيم كه با مشاهده چنين روند نزولي در رشد جمعيت روستايي و با ثابت بودن شرايط موجود پيش‌بيني مي‌شود مهاجرات بانک ملت روستائيان به مناطق شهري و خالي شدن روستاها همچنان ادامه داشته باشد. بر اساس مطالعات انجام شده بين سالهاي 80-1365 حدود 5300 روستا در كشور خالي از سكنه شده‌اند.
هتک ناموس 0.0 0.3 0.7 بانک ملت
ب- سياست محدود كردن رشد شهرهاي بانک ملت بزرگ از طريق كنترل مهاجرت.
جرم بانک ملت و بزه
هر يك از عوامل شش گانه بالا مي تواند به تنهايي و يا در تركيب با عوامل ديگر بحران مشروعيت بانک ملت گسترده اي به درجات گوناگون به وجود آورد.
منبع : دکتر حسين شکوهي ، ديدگاههاي نو در جغرافياي شهري جلد اول 1380 بانک ملت
نظريه هاي بانک ملت سنتي و تفاوت هاي بين جامعه روستايي و شهري (از:توماس شانون)
متولدين در ايالات متحده امريکا از پدر و مادر امريکائي 24 بانک ملت
يک نمونه بسيار کريه و متأثر کننده از يک شهر بزرگ در تاريخ جنائي ثبت شده است بانک ملت که تمامي سکنه آن جنايتکار بوده اند ، اين تاريخ مربوط به محله بدنام و مرکز فساو و هرزگي در قلب لندن و در عصري بوده است که حق تحصن وجود داشته است ، مصونيتي که سکنه اين محله از آن برخوردار بودند و يادگاري از حقوق قديم تحصن کليساها و ساير اماکن مقدس بود اين نتيجه را در برداشت که سکنه آنجا را نمي توانستند بازداشت کنند مگر به حکم بازداشت از مقام لرد جيف جس تيس و بالمال آن ناحيه ، در قلب شهر ، تبديل به کنام بزهکاران و تمام دزدان و کلاهبرداران و افراد ضد اجتماعي شد . مکولي آنرا آنچنان که قبل از تاريخ الغاي اين امتيازات وجود داشته به اين شرح توصيه کرده است :
تعارض دموكراسي و توسعه با توجه به ايران كنت رابرتس، پژوهشگر نوماركسيست اقتصاد سياسي با اين سئوال «چرا دموكراسي هاي آمريكاي لاتين ناپايدارند؟» بحث هاي زيادي شروع كرد. به طور كلي دموكراسي در غرب هميشه پايدار نبوده است، مانند دوره فاشيزم و نازيسم و دوره ي محو شدن دموكراسي در حكومت هاي تاچر وريگان غرب دموكراسي را به عنوان يك اصل جهاني خواستار نبوده است. مانند توطئه اي كه عليه حكومت ملي مصدق در ايران انجام داد يا جنگ و كشتار چندين ساله مردم ويتنام بانک ملت نشانگر عدم خواستار غرب در جهت جهاني شدن دموكراسي است.

بانک ملت
آفريقا وابستگي و ارتباط متقابل بين روندهاي اقتصادي بين المللي، به ويژه در نواحي مركزي، و رشد اقتصادي كنترل نشدة مناطق در حال توسعه نيز به عنوان يكي از عوامل مهم بيكاري در آفريقا شناخته شده است. تحقيقي كه توسط سي. آتاميلس صورت گرفته است، با در نظر گرفتن تبيعت و پيروي اقتصادهاي موجود در آفريقا از فرآيند انباشت سرمايه در جهان – فرآيندي كه بانک ملت در آن، مناطق و كشورهاي بسيار صنعتي شده نقش غالب را بازي مي‌كنند - ، ‌روندهاي اقتصادي، جمعيتي و فني را به عنوان عوامل اصي در تعيين سطوح و انواع بيكاري جوانان در آفريقا مي‌شناسد.
زمينه هاي سياسي و اجتماعي فروپاشي رژيم هاي غيردموكراتيك و گذار آنها به دموكراسي فرايند گذار به دموكراسي ممكن است اساساً از بالا از جانب بخشي از نخبگان حاكم و يا از پايين يعين از سوي جنبش هاي اجتماعي و سياسي خارج از ساختار قدرت آغاز شود. رژيم هاي اقتدار طلب تحت شرايط خاصي از جمله پيدايش شكاف و تفرقه در درون نخبگان حاكم و عدم توانايي هيچ يك از جناح هاي حاكم در غلبه بر ديگران، و به ويژه وقوع و بروز تهديدها و بحران هاي خطرناك نظير تهديد خارجي همراه با ظهور نشانه هايي از جنبش هاي اجتماعي ضد رژيم ممكن است به سياست آزادسازي و ايجاد فضاي باز سياسي روي آورند. رژيم هايي كه اساساً از موضع قدرت دست به چنين اقداماتي مي زنند معمولاً برخي از امتيازات هيئت حاكمه را حفظ مي كنند و در نتيجه فرايند گذار را كندتر مي سازند. از سوي ديگر رژيم هايي كه از موضع ضعف بانک ملت مقدمات گذار به دموكراسي را مي پذيرند، نمي توانند در مقابل امواج بعدي مقاومت كنند. براي نمونه اصلاحات سياسي در لهستان تحت فشار جنبش نيرومند و فزاينده اتحاديه كارگري تكوين يافت.





:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایران ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: